Erityispiirre
Urheilualueen pyöräakselit on valmistettu alumiinista 7075. Hionta suoritetaan pinnankäsittelyn jälkeen.
Sektori: Urheilu
Toiminto: Polkupyörän Rengas
Materiaali: Alumiini 7075
Tyydyttääksemme asiakkaidemme tarpeita olemme ottaneet käyttöön koneiden asennuspalvelut paikan päällä Gdanskissa, Puolan pohjoisosassa. Yhteistyössä kumppanimme Intema Sp. z o.o.:n kanssa olemme luoneet rakenteita ja laajentaneet sopimusvalmistusosastoamme. Alihankintaan perustuva valmistusratkaisu mahdollistaa volyymin kasvattamisen ja kustannusten vähentämisen. Toteutamme projekteja annettujen asiakirjojen ja ohjeiden perusteella. Laajan kokemuksemme ansiosta erilaisten koneiden valmistuksessa tarjoamme paitsi valmistusta myös teknistä tukea ja konsultointia. Konekantamme sisältää sorveja, jyrsimiä, vesileikkureita ja hitsausasemia. Meillä on myös hankintatoimisto, joka mahdollistaa optimaalisten hintojen saamisen kaikille komponenteille. Tuotantotila sijaitsee Gdańskissa, mikä takaa helpon pääsyn satamaan, lentokentälle ja erinomaiset moottoriyhteydet.
Perinteinen koneistus on yksi käsittelymenetelmistä, jossa käytetään manuaalisia sorveja ylimääräisen materiaalin poistamiseen ja sille tiettyjen ominaisuuksien antamiseen. Marxam Projectilla tarjoamme korkealaatuisia perinteisiä sorvauspalveluja. Modernin kaluston ja kokeneen tiimin avulla räätälöimme palvelumme, joiden korkea tarkkuus takaa täydellisen asiakastyytyväisyyden. Luota meihin sorvauksessa ja tarjoa parasta projektiisi.
Marxam Projectilla koet perinteisen sorvauksen korkealla tarkkuudella ja räätälöinnillä, joka sopii erinomaisesti yhteen kaikkien muiden käsittelyprosessien kanssa projektissasi. Laaja konekannan, joka sisältää moderneimmat laitteet ja teknologiat, käsissä oikeiden sorvausasiantuntijoiden takaa korkeimman laadun ja tarkkuuden valmistettaville osille.
Valmistus, korjaus, muutos käsijarru- ja jarruvaijereille eri versioissa, esim. vanhojen autojen sektorilla, rakennuskonealalla, trukeissa, urheiluautoissa ja matkailuautojen valmistuksessa, mukaan lukien vetotarkastus.
Jarruvaijerit
Valmistus, korjaus tai muutos käsijarru- ja jarruvaijereille eri versioissa. Erityisesti vanhojen autojen sektorilla, rakennuskonealalla, trukeissa, urheiluautoissa ja matkailuautojen valmistuksessa palvelemme monia tyytyväisiä asiakkaita. Kaikki jarruvaijerit ja jarruvaijerit käyvät vetotarkastuksen ennen toimitusta!
Leikkaus-Vetäminen-Hitsaus-Hiominen-Kokoaminen
Metallisten ja ei-metallisten materiaalien leikatun, taivutetun ja syvään vedetyn osan valmistus - Seuraavat työvaiheet sisältävät kierteityksen, porauksen, kokoamisen ja hiomisen.
Tarkkuusvalukappaleet, muottivalukappaleet, muottivalukappaleiden organisointi, tuottajavälitys, valukappaleet autoteollisuudelle, valukappaleet
Palvelut:
- Kustomoitujen piirustuskappaleiden valmistuspyyntöjen / tarjousten välittäminen
- Toimittajien esittely asiakkaalle
- Asiakaskonsultointi valmistusmenetelmistä ja tuotteen optimoinnista
- Jatkuva asiakaspalvelu yhteistyössä valmistuskumppanin myynnin kanssa
- Tilauksen yhteydessä koko käsittely suoraan toimittajan ja asiakkaan välillä
Käsittely ja asennus yhdessä vaiheessa
Vapaasti kääntyvän FAI-akselin ansiosta RB4x on taloudellinen ratkaisu kamerapohjaisiin "Pick & Place" -tehtäviin tai osien asentamiseen pyörivällä liikkeellä (esim. ruuvit).
RakuRobo liikuttaa, lajittelee, käsittelee tai kokoaa pieniä osia. Sen yksinkertainen mekaaninen ja sähköinen liitäntä sekä intuitiivinen ohjelmointi mahdollistavat automaatioideoiden tehokkaan toteuttamisen.
Käyttökohteet:
• Materiaalinkuljetus
• Osien käsittely
• Pick & Place - pisteestä pisteeseen
• Pick & Place työkalukoteloille (trayt)
• Tray-käsittely
• Työpöytäasennus
Koneidemme ja pitkän kokemuksemme ansiosta muovikoneistuksessa saavutamme korkeimman tarkkuuden ja kustannustehokkaan komponenttien toistettavuuden. Ruiskupuristukseen olemme erityisen soveltuvia.
CNC - Jyrsintä x = 460 y = 250 z = 300 mm
Jyrsintätyöt x = 1000 y = 300 z = 500 mm
Jyrsintä / Jyrsityt osat
CNC - Jyrsintä x = 460 y = 250 z = 300 mm
Jyrsintätyöt x = 1000 y = 300 z = 500 mm
http://www.bruederlambert.com/
Keraamisessa ruiskupuristusprosessissa saavutettavat toleranssit ovat korkeammat kuin puristusvalussa. Lisäksi keraamisten materiaalien käyttöön liittyvä tuotantoprosessi ja jatkokäsittely tarjoavat merkittäviä etuja.
MAHA GmbH täyttää myös vaativimpien asiakkaidensa tarpeet sorvaustekniikassa
Myös CNC-sorvaustekniikassa laatu ja aikataulujen pitäminen ovat meille ensisijaisia. Tilauksemme valmistetaan huipputeknologisilla CNC-koneilla.
Olipa kyseessä alumiini, teräs, messinki tai muovi, toteutamme asiakkaillemme osia kaikista yleisimmistä materiaaleista. Työstöjä voidaan tehdä halkaisijaltaan 3-680 mm. Toteutamme sekä yksittäisten osien että sarjatuotannon suurina ja pieninä erinä.
Palvelumme lyhyesti
Halkaisija 3-680 mm
kaikki materiaalit
yksittäisten osien ja sarjatuotannon suuret ja pienet erät
Päätehtävämme on leikku-, prässi-, vetäytymis-, taivutus- ja jatko- yhdistelmätyökalujen suunnittelu ja valmistus autoteollisuudelle, ajoneuvoteollisuudelle, sähköteollisuudelle ja rakennusteollisuudelle sekä erilaisten laitteiden valmistus.
Lisäksi valmistamme myös yksittäisiä ja sarjatuotteita CNC-koneistuksen ja CNC-jyrsinnän alalla.
Huipputeknologian koneiden ja CAD-CAM-työasemien avulla voimme nopeasti, joustavasti ja kustannustehokkaasti täyttää asiakkaidemme nykyiset odotukset, mikä takaa laadun ja aikataulussa pysymisen.
Standardikomponentit, kuten esimerkiksi levyt, ohjainelementit, holkit, putket, poistimet
leikkaus- ja muovityökaluille.
Normit leikkaus- tai ruiskupuristustyökalullesi.
Yhteensopiva kaikkien yleisten valmistajien ja standardien kanssa.
A:sta poistimiin ja Z:stä keskityksiin.
Voimme myös tehdä muuta! Kysy nyt myös piirrososistasi alkaen eräkoko 1 meiltä!
Moderni varaosavarastomme sisältää aina kaikki yleisimmät varaosat tunnetuilta trukkimerkeiltä, kuten suodattimet, kulutusosat, korjaussarjat ja lisävarusteet.
Viallisten laitteiden osien vaihto voidaan näin tehdä nopeasti ja vaivattomasti. Mikäli kuitenkin tarvittavaa varaosaa ei poikkeustapauksissa ole varastossa, oma tuotantomme voi valmistaa haluamasi varaosat mahdollisimman nopeasti. Pitkiä toimitusaikoja et meiltä etsi turhaan! Laajasti varusteltu varastomme ja lisäksi sisäinen tuotantomme takaavat nopean ja ajankohtaisen reagoinnin odottamattomiin, tärkeisiin korjauspyyntöihin.
Slogan "Huippulaatu houkuttelevilla hinnoilla" pätee myös kääntö- ja jyrsintävalmistuksessa.
Kääntötyöstö:
Valmistamme kääntöosasi huipputeknologian koneilla, joiden kääntöhalkaisija on enintään 320 mm ja enimmäispituus 650 mm.
Maksimiosapaino: 25 kg
Saavutettavissa oleva tarkkuus: +-0,02 mm
Jyrsintätyöstö:
CNC-jyrsintätyöstö: Tässä käsittelemme työkappaleitasi, joiden koko on enintään 1600 x 600 x 500 mm. Maksimikuormitus 600 kg.
4-akselityöstö korkeapaineisella sisäjäähdytyksellä 20 bar.
Käsittelemme kaikkia yleisiä metallisia materiaaleja sekä muoveja, kuten PP.
Kumppanuus ja jyrsintä muovisten tarkkuusosien valmistuksessa nykyaikaisilla CNC-koneistuskeskuksilla.
Teknisten valmiiden osien kääntäminen:
15 CNC-koneistuskeskusta moniakseliteknologialla (B-akseli), joissa on 90 mm:n spindeliläpimitta ja täysin automaattinen tankolataus
NC-kärkipyöröpenkit, joissa spindeliläpimitta on jopa 105 mm, käsittelyalue jopa 550 mm:n läpimitassa ja 1500 mm:n kärjen väli
Vastaspindelit
Robottikäsivarret
Y-akseli voimavälineillä varustetuille työkaluilla
Kylmäkammio materiaalitestauksia varten vuokrattavana
Oletko aina halunnut tietää, käyttäytyykö materiaalisi todella niin kuin teorian mukaan pitäisi? - Tule meille ja kokeile!
Kuinka hauras materiaalini on -40°C:ssa?
Mitä kutistumista on odotettavissa, kun materiaali jäähtyy -70°C:een?
Termoformauksen (tyhjiösyvävetäminen) jälkeen emme pidä tehtäväämme muovituotteiden valmistuksessa vielä valmiina.
Viiden akselin CNC-jyrsinkeskuksiemme avulla varmistamme tarkan leikkauksen ja tarkat jälkikäsittelyt osille erityisten vaatimustenne mukaan. Lisäksi käytämme muita menetelmiä pintakäsittelyyn tai viimeistelyyn, mm.
Toiminnallinen pinnoitus, asennuksen helpottaminen, liitosvoiman vähentäminen, stick-slip-ilmiöiden vähentäminen, staattinen kuormitus, dynaaminen kuormitus, kitkan minimointi, tiivistys,
Liukupinnoitteet
SUOJAUS KULUMISTA, KITKAA JA KORROOSIOUTA VASTAAN
PTFE-pinnoitteet ja muut muovipinnoitteet, jotka levitetään suoraan komponentteihin, suojaavat pinnoitettuja osia kulumiselta, kitkalta tai korroosiolta: Liukupinnoitteet, joissa on kiinteitä voiteluaineita, joita kutsutaan myös osittain anti-friction-coatingiksi, toimivat pysyvänä kuiva-voiteluna ja korvaavat perinteiset voiteluaineet, kuten rasvan tai öljyn. Värilliset pinnoitteet merkitsevät lisäksi pieniä osia myöhempää laadunvalvontaa varten. Sopivat muovipinnoitteet, joissa on vastaavia lisäaineita, toimivat korroosionestona metalliosille. Ne muodostavat yhtenäisen pinnoitteen ja suojaavat metallien pintoja korroosiota aiheuttavilta kaasuilta tai nesteiltä.
AUMA-moduuli-lämmönjakajat toimitetaan hydraulisesti liitettävinä ja eristettyinä, tarpeen mukaan seisontakehyksellä.
Moduuli-järjestelmä lämmönjakajat 30 - 1000 kW
Käyttölämpötila max. 100°C
Nimipaine 10 bar
Koepaine 15 bar
Liitännät DN 25 - 100
Mitat L250 / 400 / 600 mm
K 500 mm H 2000 mm
Lämmöneristys 50% EnEV:n mukaan
Sähkoliitäntä 230 / 400 V max. 5 kW
Itävalta: myös tuotanto Itävallassa
vain tunnettuja komponentteja käytetään: riippuen toteutuksesta
Onko teillä myös ongelmia kuoppien kanssa? Korjattu useaan otteeseen? Aina uudelleen rikkoutunut?
MonoConfalt® Repair – Kuivasekoitus säästää kustannuksia pitkäkestoisella kestävyydellään ja erittäin helpolla asennuksellaan! Itävallassa ja Sveitsissä pitkään testattu reaktiotuote takaa nopean käyttöönottovapauden vaarallisten kohtien sulkemisen jälkeen – mahdolliset vastuuväitteet torjutaan heti – kestää pitkällä aikavälillä lähes kaikkia liikennekuormituksia, pakkasta ja suolapakkasta.
MonoConfalt® Repair soveltuu kaikenlaisiin asfalttiteollisuustienpintoihin, teollisuushalleihin, parkkitasoihin, pihoihin ja aukioihin, ja se kestää myös suurta piste- ja viivakuormitusta, esimerkiksi trukkiliikenteestä. Sekoita, kaada, tasoita – Valmis. Jo kahden tunnin kuluttua tapahtuu vapautus liikenteelle!